Celer brojevi 620x3501

Lični broj vas određuje i pomaže vam u svakom aspektu života, pa i u ishrani

Sigurno ste primetili da vam neke namirnice odgovaraju, a neke ne. Ali definitivno niste pomislili da to ima bilo kakve veze sa numerologijom. Ipak, vaš životni broj otkriva šta bi trebalo da jedete.

Brojevi jako utiču na vaše živote hteli vi to da priznate ili ne.

Svaka osoba je rođena sa svojim ličnim brojem, od kojeg joj zavise mnoge stvari u životu, pa i ishrana.

Da biste znali koju hranu bi trebalo da jedete, prvenstveno morate da izračunate svoj sudbinski broj, a to nije toliko teško.

Sudbinski broj se računa tako što ćete sabrati sve cifre svog datuma rođenja.

Numerologija31

Ako je neko rođen 04. 11. 1988, treba da sabere brojeve ovako – 4+1+1+1+9+8+8=32 – zatim nastavite da sabirate sve dok ne dobijete jednocifren broj – 3+2=5. Dakle, osoba rođena 04. 11. 1988. ima sudbinski broj – 5.

Broj 1

fruit 943382 19201

Trebalo bi svoju ishranu da bazirate na proteinima iz voća i povrća. Izbegavajte šećer i skrob, jer on jeko loše utiče na vaš organizam. Unosite više magnezijum-fosfata, kojeg ima u jabukama, borovnicama, šljivama, krastavcima, kokosu i luku.

Broj 2

Riba1

U svoj jelovnik uvrstite više ribe i morskih plodova, kao i voća i povrća. Konzumiranje puno vode, jer će vam to pomoći da izbaciti otrove iz tela. Pijte sok od lista peršuna sa limunom i medom jer vam daje energiju i vitalnost.

Broj 3

Tresnje011

Nutritijenti koji se nalazi u jagodama, suvim šljivama, smokvama i trešnjama su zlato za vaš organizam. Takođe, trebalo bi da konzumirate vitamin B8, koji se nalazi u pšeničnim klicama i soji, jer nedostatak ovog vitamina oštećuje jetru, a to je vama bolna tačka.

Broj 4

krastavci kolutove1

Jedite namirnice bogate kalcijum-fosfatom da biste održali zdrave kosti. Ovaj hranljivi sastojak se nalazi u krastavcima, jagodama, kupusu, spanaću, bademima, borovnice, smokvama i šljivama.

Broj 5

mleko1

Preporučuje vam se ishrana bogata kalcijumom. Dakle, konzumirajte mleko i mlečne proizvode, zeleno lisnato povrće i žitarice.

Broj 6

post1

Važno je da jedete polako i da dobro žvaćete. Unosite češće ribu i namirnice biljnog porekla, odnosno posnu hranu. Slaba cirkulacija je vaša boljka pa se više bavite sportom.

Broj 7

Ananas0061

Jedite namirnice bogate fosforom i selenom poput ribe, oraha, zelenog lisnatog povrća, ananasa i semenki. Da biste se u srednjim godinama zaštitili od bolesti krvnih sudova, posle 40. godine konzumirajte više vitamina E.

Broj 8

sveze voce i povrce1

Izbegavajte masnu hranu i začinjena jela. Bilo bi dobro i da smanjite unos mesa, jer ste skloni začepljenju krvnih sudova u mozgu. Jedite svakodnevno ribu, voće i povrće, što će vam obezbediti energiju i smanjiti umor.

Broj 9

Uvedite u ishranu više sirove hrane i proteina. Konzumirajte jogurt, sireve, kao i zelenu salatu, krastavce, orašaste plodove i ribu.

image

COOL radio

na radiostanica.com

Slušaj sada